فروش گردوی مرغوب ایرانی _شرکت خشکبار شادیز

فروش گردوی مرغوب ایرانی

فروش گردوی مرغوب ایرانی _شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب و درجه یک ایرانی را بصورت عمده به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش گردوی مرغوب ایرانی

کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند معروف ترین انواع گردوی ایرانی عبارتند از گردوی کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی.

فروش گردو به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای کشور انجام می شود گردو در مناطق مختلف ایران مانند استان فارس،همدان،کرمان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بصورت عمده تولید می شود و به کشورهای خارجی و بازارهای داخلی صادر می گردد.

گردو منبع خوبی از انواع ویتامین،پروتئین و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

فروش گردوی ایرانی همواره به عنوان بهترین گردوی تولید شده در دنیا از رونق بالایی برخوردار است گردو از خشکبارهای بسیار پر مصرف است به همین دلیل خرید و فروش آن بصورت عمده رایج تر است از طرفی قیمت خرید گردو بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر است.

شرکت خشکبار شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول در سطح کشور با کیفیت ترین انواع گردو را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی ایرانیفروش گردوی مرغوبفروش گردوی مرغوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *