فروش مغز گردو امسالی ایرانی اعلا _ بازرگانی شادیز

فروش مغز گردو امسالی ایرانی اعلا

فروش مغز گردو امسالی ایرانی اعلا _ بازرگانی شادیز مغز گردوی درجه یک امسالی را بصورت مستقیم از تولید کننده در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش مغز گردو امسالی ایرانی اعلا

فروش مغز گردوی امسالی اعلا هر ساله با شروع فصل پاییز آغاز می شود. گردوهای رسیده توسط باغداران از درخت جمع آوری شده و معمولا بعد از مهر ماه خشک و پوست گیری می شود و به بازار عرضه می گردد.

گردو درختی زیبا و گسترده است که در مناطق معتدل دنیا رشد. درخت گردو از درختان پر کاربرد است که علاوه بر میوه از چوب،برگ ریشه و ساقه آن نیز در صنایع مختلف استفاده می شود.

گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است،یک پوست سبز رنگ و گوشتی که به تدریج خشک می شود و یک پوست استخوانی و قهوه ای رنگ که مغز گردو درون آن قرار دارد.

مغز گردو یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار و یکی از اجزای اصلی آجیل به شمار می آید. مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو و منبعی عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

مغز گردو بر اساس رنگ و میزان شکستی به کیفیت های زیر تقسیم بندی می شود:

مغز گردوی سفید

مغز گردوی معمولی

مغز گردوی خورشتی

مغز گردو دندانه

مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است و قیمت بالایی دارد. از مهم ترین مراکز تولید کننده گردو در ایران می توان به استان آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،همدان،کرمان و استان فارس اشاره کرد.

مجموعه بازرگانی شادیز مغز گردوی تازه امسالی را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایی.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش مغز اعلافروش مغز گردو امسالیفروش مغز گردو امسالی اعلافروش مغز گردو امسالی ایرانیفروش مغز گردو امسالی ایرانی اعلامغز گردو امسالیمغز گردو امسالی ایرانیمغز گردو امسالی ایرانی اعلامغز گردو ایرانی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *