فروش مغز گردو امسالی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز گردو امسالی

فروش مغز گردو امسالی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردو تازه و درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

فروش مغز گردو امسالی

مغز گردو از مقوی ترین انواع مغزهای خوراکی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو در بین انواع مواد خوراکی بالاترین میزان امگا۳ را دارا می باشد امگا۳ موجود در گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود مغز گردو علاوه بر امگا۳ حاوی انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن ،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به سلامت و تقویت بدن کمک می کند.

گردو از درختان مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد گردو در آب و هوای معتدل و مرطوب کوهستانی رشد می کند میوه ی گردو را پس از رسیدن از شاخه ها جمع آوری کزده و در مکانی که هم آفتاب و هم سایه باشد پهن می کنند تا خشک شود گردوهای تازه مغز بسیار خوش طعم و چربی مناسبی دارند.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن نباید آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا کیفیت و خواص آن کاهش می یابد مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردو دو پر سفید است و قیمت بالاتری دارد.

قیمت مغز گردو با توجه به مرغوبیت و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد رنگ سفید مغز گردو نشان دهنده عدم وجود بیماری در گردو و بهداشت آن است.

مجموعه خشکبار شادیز مغز گردوی امسالی تازه و خوش طعم را به صورت عمده به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:ساشیهظرش@لئشهم.زخئ

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردوفروش مغز گردو امسالیمغز گردو امسالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *