فروش بادام مامرا چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز

فروش بادام مامرا چهار محال بختیاری

فروش بادام مامرا چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز انواع بادام مامرا یا بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش بادام مامرا چهار محال بختیاری

بادام مامرا یا همان بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامرا بومی استان چهار محال بختیاری است و به صورت عمده در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

بادام مامرا از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامرا از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار مستحکمی دارد.مغز این بادام طعم شیرین و لذیذی دارد و درصد تلخی آن صفر است.

مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. از مغز این بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و از آن به شکل مغز شده و با پوست برای صادرات به کشورهای مختلف نظیر هند استفاده می شود. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی است.

کشورهای خریدار بادام مامایی عبارتند از:

هند

ترکیه

روسیه

امارات

قطر

کویت

عمان

و..

بادام مامرا مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این بادام هنوز در کشور به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی قیمت بسیار بالایی دارد.

قیمت بادام مامایی با توجه به درشتی و ریزی بادام هم چنین درصد و کیفیت مغز آن محاسبه می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام مامایی(مامرا) تولید شده در استان چهار محال بختیاری را به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش عمده این محصول با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامرابادام مامرا چهار محال بختیاریفروش بادام مامرافروش بادام مامرا چهار محال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *