خرید مغز بادام مامایی عمده ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز بادام مامایی عمده

خرید مغز بادام مامایی عمده ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی تازه ایرانی را بصورت عمده به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

خرید مغز بادام مامایی عمده ایرانی

مغز بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین،مغذی ترین و با کیفیت ترین انواع مغزهای تولید شده در ایران می باشد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران است که تنها در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود به صورت عمده تولید می گردد. بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام های ایرانی است و به صورت مغز شده و با پوست به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه و .. صادر می گردد.

مغز بادام مامایی طعم شیرین و رنگ روشنی دارد و درصد تلخی آن صفر می باشد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده و دانه های آن را شمارش می کنند. تعداد مغز بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند. سایز بادام نیز به گرید های مختلفی تقسیم می شود و معمولا آن را به دسته های ۷۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

مشخصات و ویژگی های مغز بادام مامایی:

رنگ روشن و طلایی رنگ

چربی بالا

درصد دو قلویی بالا

طعم شیرین و لذیذ

سایز درشت

حالت چروکیده مغز

مواد مغذی فراوان

لطفا جهت خرید و فروش این محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام مامایی

خرید مغز بادام ماماییخرید مغز بادام مامایی عمدهخرید مغز بادام مامایی عمده ایرانیمغز بادام مامایی عمدهمغز بادام مامایی عمده ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *