تامین کننده اصلی بادام مامایی در ایران

تامین کننده اصلی بادام مامایی در ایران

تامین کننده اصلی بادام مامایی در ایران _ شرکت شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تامین و عرضه بادام مامایی صادراتی در  ایران شناخته می شود.

تامین کننده اصلی بادام مامایی در ایران

شادیز تامین کننده اصلی بادام مامایی درجه یک در ایران است. بادام مامایی ایران در واقع به نام مامرا در بازارهای جهانی شناخته می شود. 

بادام مامرا تنها ۴ درصد از تولید بادام جهان را تشکیل می دهد. قطب اصلی تولید این محصول استان چهار محال بختیاری در ایران است.

بادام مامایی به صورت ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی کشت می شود. شما معمولا این محصول را در طبیعی ترین حالت خریداری می کنید.

بادام مامایی(پادشاه بادام)،  سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است.مصرف این بادام حمله قلبی را کاهش می دهد، کلسترول بد را کاهش می دهد، دیواره رگ ها را از آسیب محافظت می کند، به ساخت استخوان ها و دندان های قوی کمک می کند، به کاهش وزن کمک می کند، قند اضافی را بعد از غذا کاهش می دهد، به عملکرد مغز و طول عمر کمک می کند، بدن را قلیایی می کند و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

بادام مامایی همچنین از اختلالات پوستی، کم خونی و بیماری های تنفسی جلوگیری می کند.

تامین کننده و صادر کننده بادام ایرانی

شرکت بازرگانی شادیز، تامین کننده و صادر کننده پیشرو آجیل و خشکبار ایرانی از جمله بادام مامایی می باشد.

این مجموعه یکی از فروشندگان تایید شده و مورد اعتماد محصولات خشکبار و بادام مامایی ایران در بازارهای صادراتی از جمله هند و سایر کشورهای آسیایی، کشورهای عربی و اروپایی است.( هند یکی از واردکنندگان مهم بادام مامایی ایران است.)

شرکت شادیز با تجربه گسترده خود در تامین،عرضه و تجارت بادام مامایی مرغوب، نامی معتبر در بازارهای جهانی پیدا کرده است.

تجار و خریداران عزیز می توانند بادام مامایی و سایر محصولات شرکت شادیز را به صورت تضمین شده با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند.

ویژگی های خاص بادام مامایی

ویژگی های خاص بادام مامایی

درخت بادام مامایی در برابر سرما بسیار مقاوم است، منطقه سامان در استان چهار محال بخنیاری به عنوان منبع پرورش این نوع بادام دارای آب و هوای سرد است.

درختان بادام آن منطقه هیچ گونه کود شیمیایی دریافت نمی کنند و دستکاری ژنتیکی ندارند، به همین دلیل بادام های آن منطقه ارگانیک ترین و طبیعی ترین محصول هستند. اگر این نوع بادام را بچشید قطعا طبیعی بودن و منحصر به فرد بودن آن را در طعم و ظاهر احساس خواهید کرد.

بادام مامایی از نظر اندازه یکنواخت نیست و درصد مغز دو قلو در آن بسیار زیاد است. این نشانه طبیعی بودن آنهاست.

درجه بندی و قیمت گذاری بادام مامرا با کیفیت بر اساس سایز آن انجام می شود:

اندازه / ۱۰۰ گرم

− A 120 – 130
− AA 110 – 120
− AAA 100 – 110
− AAAA 90 – 100
− AAAAA 80 – 90
− jUMBO 70 – 80

مرکز فروش مستقیم بادام در ایران:

اگر به دنبال بهترین شرکت برای تامین عمده بادام مامایی با کیفیت هستید با ما تماس بگیرید.

شرکت شادیز مرکز فروش مستقیم انواع خشکبار به خصوص بادام مامایی می باشد. مشتریان داخلی و بازرگانان خارجی می توانند از وب سایت ما بازدید کنند یا از طریق ایمیل یا تلفن با ما در ارتباط باشند.

شرکت ما به عنوان تامین کننده اصلی بادام مامایی Mamra Almond می تواند بهترین نمونه از این محصول را برای شما فراهم نماید.

برای خرید و دریافت قیمت انواع محصولات شرکت شادیز می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

تماس با ما

 

بادامبادام مامایی

بادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامراتامین بادامتامین بادام ماماییتامین کننده اصلی بادام ماماییتامین کننده بادام ایرانیتامین کننده بادام در ایرانتامین کننده بادام ماماییتامین کننده بادام مامایی ایرانز فروش مستقیم بادام در ایرانز فروش مستقیم بادام ماماییشرکت صادر کننده بادام در ایرانصادر کننده بادام ایرانیصادرات بادام ماماییمرکز فروش باداممرکز فروش بادام مامرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *