خرید پسته فندقی اعلا رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی اعلا رفسنجان

خرید پسته فندقی اعلا رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته فندقی اعلا و درجه یک رفسنجان را با مناسب ترین قیمت بصورت عمده به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی اعلا رفسنجان

پسته فندقی محبوب ترین پسته تولید شده در استان کرمان است. به صورتی که بیش از ۵۰ درصد باغات پسته این استان را تشکیل می دهد. تولید پسته فندقی در استان کرمان بیشتر در شهرستان رفسنجان و سیرجان انجام می شود. پسته فندقی رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.

پسته فندقی مهم ترین پسته صادراتی ایران است که بیشترین سطح زیر کشت پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین پسته صادراتی ایران است. دلیل ارزان بودن پسته فندقی به دلیل ریز بودن سایز آن است. اندازه کوچک پسته فندقی باعث می شود که تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم داشته باشد به همین دلیل مخلوط کردن آن با آجیل بسیار مقرون به صرفه است.

پسته فندقی شکل گرد و کروی بسیار زیبایی دارد و از آن در صنایع شیرینی پزی و برای تولید گز،بستنی،مسقطی و .. استفاده می شود. پسته فندقی هم چنین مغز سبز،پر چرب و بسیار لذیذی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن در بین مصرف کنندگان و خریداران شده است.

این نوع پسته به دلیل قیمت ارزان و مقرون صرفه بیشتر به کشورهای قیمت محور مانند چین،هنگ کنگ،ویتنام،روسیه و .. صادر می گردد. کشور چین به عنوان بزرگ ترین خریدار پسته فندقی در کشور شناخته می شود.

پسته فندقی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

پسته فندقی دستچین و توچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

مغز پسته فندقی

قیمت پسته فندقی با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،انس،رویت پسته،درجه خندانی و .. محاسبه می گردد. پسته فندقی تنها پسته ای است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است . توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد.

بازرگانی شادیز با کیفیت ترین انواع پسته فندقی رفسنجان را به خریداران محترم در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و سفارش این محصول به صورت عمده،با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی اعلاپسته فندقی اعلا رفسنجانپسته فندقی رفسنجانخرید پسته فندقی اعلاخرید پسته فندقی اعلا رفسنجانخرید پسته فندقی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *