صادرات پسته درجه یک به سنگاپور _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته درجه یک به سنگاپور

صادرات پسته درجه یک به سنگاپور _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب ایرانی را به کشور سنگاپور و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات پسته درجه یک به سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از بزرگ ترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی در آسیا است. هر ساله حجم بالایی از انواع پسته های درجه یک از ایران به این کشور صادر می گردد.

سنگاپور از کشورهای پیشرفته و قدرتمند از نظر اقتصادی در دنیا می باشد. این کشور به دلیل داشتن قوانین مالیاتی مناسب و قرار داشتن در موقعیت مناسب از لحاظ راه های دریایی،از بهترین مناطق دنیا جهت تجارت و سرمایه گذاری به شمار می آید.

سنگاپور به عنوان یکی از خریداران پسته ایران در زمره کشورهای کیفیت محور قرار می گیرد. انواع پسته درجه یک و با کیفیت ایرانی گزینه مناسبی جهت صادرات به این کشور است. در صادرات پسته به سنگاپور باید به این نکته توجه کرد که محصول ارسال شده به این کشور گواهی های بهداشتی لازم را داشته باشد. اگر بار ارسال شده به سنگاپور طبق قوانین گمرکی این کشور گواهی های بهداشتی لازمه را نداشته باشد بار ارسالی مرجوع داده می شود.

صادرات پسته به سنگاپور بیشتر برای مصارف داخلی این کشور و در موارد کمی برای باز صادرات به دیگر کشورها می باشد.

انواع پسته صادراتی به سنگاپور

مهم ترین انواع پسته ایرانی که توسط تجار به سنگاپور ارسال می گردد عبارتند از:

پسته فندقی

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته دهن بست

هر یک از انواع پسته به صورت خام و با با فرآوری های مختلف به این کشور صادر می گردد. در بین پسته های ایرانی پسته اکبری به دلیل داشتن آفلا توکسین گزینه مناسبی جهت صادرات به این کشور نمی باشد.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده پسته در دنیا،هر ساله حجم بسیار بالایی از انواع پسته را به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می کند که بخش قابل ملاحظه ای از آن روانه بازارهای کشور سنگاپور می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،مرغوب ترین انواع پسته را به تجار و خریداران کشور سنگاپور ارائه می نماید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و آغاز فعالیت های تجاری خود با شما عزیزان می باشد.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

پسته

صادرات پسته به سنگاپورصادرات پسته درجه یکصادرات پسته درجه یک به سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *