بادام محب ایرانی خام _ شرکت خشکبار شادیز

بادام محب ایرانی خام

بادام محب ایرانی خام _ شرکت خشکبار شادیز بادام محب درجه یک و خام ایرانی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

بادام محب ایرانی خام

بادام محب یکی از لوکس ترین بادام های تولید شده در ایران به شمار می آید. بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی گفته می شود که پوست چوبی آن تعداد لایه کمتری دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در آجیل و به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می شود.

بادام محب در مناطق مختلف کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان و استان فارس به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. از مزیت های مهم این نوع بادام درصد مغز به پوست بالای آن است. مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد. میزان مغز بادام محب از بادام ربیع و بادام مامایی نیز بیشتر است.

علاوه بر کیفیت بالا این بادام قیمت متعادل و متناسبی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب با نام بادام سفید و بادام پوست کاغذی نیز شناخته می شود. پوست نازک خدادادی این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن و حفظ بهداشت و کیفیت مغز بادام می شد. از طرفی نیز شرایط انبارداری و نگهداری آن آسانتر است.

صادرات بادام محب به کشورهای مختلف نظیر روسیه،ترکیه،امارات،عراق و .. انجام می شود. به طور کلی بادام محب گزینه مناسبی برای فروش داخلی و صادرات است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام محب خام و با کیفیت ایرانی را یه صورت دست اول و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب ایرانیبادام محب ایرانی خامبادام محب خامبادام محب خام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *