بادام محب درجه یک ایرانی _ مرکز بازرگانی خشکبار شادیز

بادام محب درجه یک ایرانی

بادام محب درجه یک ایرانی _ مرکز بازرگانی خشکبار شادیز بادام محب درجه یک و خام ایرانی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران عرضه می نماید.

بادام محب درجه یک ایرانی

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس و پر طرفدار از بادام های تولید شده در ایران است. بادام محب بر خلاف دیگر انواع بادام درختی پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد. درصد بالای مغز به پوست و طعم بسیار خوب این بادام سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن شده است.

بادام محب را با نام بادام سفید نیز می شناسند. این بادام درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است . از طرفی قیمت مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. بادام کاغذی محب گزینه مناسبی برای مشتریان لوکس پسند و صادرات به صورت عمده می باشد.

صادرات بادام محب از تجارت های بسیار پر سود است چرا که این بادام میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. بیشترین حجم بادام محب در ایران در استان های فارس،چهار محال بختیاری و اصفهان تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. بادام محب به کشورهایی هم چون ترکیه،عراق،آلمان،پاکستان،دبی و.. صادر می گردد.

مرکز بازرگانی شادیز جهت ارائه این محصول با قیمت و کیفی مناسب به مشتریان عزیز مرغوب ترین بادام محب تولید شده در کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب ایرانیبادام محب درجه یکبادام محب درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *