فروش عمده بادام محب درجه یک _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام محب درجه یک

فروش عمده بادام محب درجه یک _ بازرگانی شادیز بادام محب درجه یک ایرانی را به صورت عمده با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام محب درجه یک

بادام محب به عنوان یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران به صورت عمده در بازارهای کشور خرید و فروش می شود. بادام محب با نام های بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز شناخته می شود. این بادام پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی قابل شکستن است. مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد.

بادام محب علاوه بر کیفیت بالا مزیت های دیگری نیز دارد که سبب افزایش خرید،فروش و صادرات آن شده است. یکی از مهم ترین مزیت های بادام محب درصد مغز به پوست بالای آن است. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است. از دیگر مزیت های این بادام قیمت متناسب آن با سطح درآمد خانواده ها است و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب در مناطق مختلفی از ایران مانند استان چهار محال بختیاری،فارس و اصفهان به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد. صادرات بادام محب به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای همسایه انجام می شود. از جمله کشورهای خریدار بادام محب عبارتند از:

آلمان

روسیه

ترکیه

امارات

عراق

ارمنستان

پاکستان

بادام محب با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود. قیمت بادام محب با توجه به درشتی و ریزی بادام هم چنین درصد مغز آن محاسبه می گردد.

بادام محب گزینه ای لوکس جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و صادرات به صورت عمده می باشد. از بادام محب کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام محب

بادام محب درجه یکعمده بادام محبفروش بادام محبفروش بادام محب درجه یکفروش عمده بادام محبفروش عمده بادام محب درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *