فروش و صادرات بادام محب درجه یک _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و صادرات بادام محب

فروش و صادرات بادام محب درجه یک _ بازرگانی خشکبار شادیز از مراکز اصلی فروش و صادرات بادام محب به صورت عمده و مستقیم در ایران به شمار می آید.

فروش و صادرات بادام محب درجه یک

شرکت بازرگانی شادیز با تامین بادام محب از تولید کنندگان به صورت مستقیم،مرغوب ترین انواع بادام محب را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. بادام محب یا بادام پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام ایرانی است. این بادام نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و همواره متقاضیان بیشماری دارد.

بادام محب بر خلاف سایر انواع بادام درختی پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی قابل شکستن است به همین دلیل آن را بادام پوست کاغذی نامیده اند. این بادام مغز شیرین و بسیار تردی دارد و معمولا با پوست خرید و فروش می شود. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات یا یک میان وعده مغذی استفاده می شود.

از مزیت های مهم بادام محب درصد مغز به پوست بالای آن را می توان نام برد. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است این در حالی است که این بادام قیمت بسیار مناسب و متناسبی با سطح درآمد خانوارهای ایرانی دارد به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب در مناطق مختلفی از ایران از جمله چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان،فارس و .. تولید می گردد. علاوه بر فروش داخلی پر رونق این نوع بادام صادرات بالایی نیز به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای عربی،روسیه،ترکیه و .. دارد.

به طور کلی بادام محب گزینه مناسبی جهت مصارف داخلی و صادرات به صورت عمده به شمار می آید. بادام محب با نام بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز در کشور شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام محب ایرانی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش و یا صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

صادرات بادام محب درجه یکفروش بادام محب درجه یکفروش و صادرات بادام محبفروش و صادرات بادام محب درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *