فروش پسته اکبری با استاندارد صادراتی و آجیلی _بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری با استاندارد صادراتی

فروش پسته اکبری با استاندارد صادراتی و آجیلی _بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته اکبری را جهت صادرات و مصارف آجیلی به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری با استاندارد صادراتی و آجیلی

پسته اکبری از ارقام لوکس پسته های ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. فروش عمده پسته اکبری بیشتر برای مصارف آجیلی و به منظور صادرات انجام می شود. برای هر کدام از مصارف، انس های مشخصی از از پسته اکبری استفاده می شود.

پسته اکبری جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری لوکس ترین و گران ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می آید و قیمت بسیار بالایی دارد. نام تجاری این پسته super long pistachio است.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری مغز کشیده و بسیار خوش طعمی دارد. پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. این پسته معمولا از انس۲۰ تا ۲۶ در بازار موجود می باشد.

از پسته اکبری به دلیل درشتی،درجه خندانی بالا و طعم خوب بیشتر برای مصارف آجیلی استفاده می شود. از طرفی نیز این پسته به عنوان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران،صادرات بالایی به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند دارد.کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس مانند امارات،قطر،کویت،عمان،اردن،بحرین،لبنان و ..از اصلی ترین خریداران ایین نوع پسته محسوب می شوند.

فروش عمده انواع پسته اکبری در این مرکز به صورت مستقیم و دست اول انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان و تجربه بالا در این صنعت، آماده همکاری با خریداران و صادر کنندگان این محصول در نقاط مختلف ایران و جهان می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

فروش پسته اکبری آجیلی و صادراتیفروش پسته اکبری با استاندارد صادراتیفروش پسته اکبری با استاندارد صادراتی و آجیلیفروش پسته اکبری صادراتی و آجیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *