صادرات پسته رفسنجان فندقی به چین و هنگ کنگ _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته رفسنجان فندقی به چین

صادرات پسته رفسنجان فندقی به چین و هنگ کنگ _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی رفسنجان را به صورت عمده به کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات پسته رفسنجان فندقی به چین و هنگ کنگ

صادرات پسته ایران و رفسنجان به بیش از ۵۰ کشور دنیا انجام می شود. شهرستان رفسنجان مهم ترین قطب تولید پسته در استان کرمان و کشور ایران است. پسته های تولید شده در رفسنجان از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.پسته رفسنجان  به عنوان برندی با کیفیت در بازارهای جهانی شناخته می شود.

انواع پسته های صادراتی رفسنجان

عمده محصولات صادراتی از رفسنجان عبارتند از:

پسته فندقی

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته بادامی

انواع مغز پسته معمولی

انواع مغز پسته کال

انواع مغز پسته گلدار

خلال پسته

پودر پسته

و..

تمامی محصولات به صورت عمده و یا بسته بندی شده توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

پسته فندقی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پسته تولید شده در ایران است. این پسته بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی،کشورهای عربی و.. صادر می گردد اما عمده صادرات آن به کشور چین و هنگ کنگ انجام می شود.

کشورهای چین و هنگ کنگ بزرگ ترین مصرف کنندگان پسته فندقی ایران هستند.مغز پسته فندقی نیز مانند خود پسته فندقی صادرات بالایی دارد. البته مغز پسته فندقی بیشتر به کشورهای اروپایی و هند صادر می گردد.صادرات پسته رفسنجان به منطقه هنگ کنگ به صورت مستقیم و به چین به صورت غیر مستقیم انجام می شود.

پسته فندقی همانطور که از نام آن پیداست ظاهری گرد و کوچک دارد. این پسته مغز بسیار خوش طعم،ظاهر زیبا و درصد چربی بالایی دارد. در کنار کیفیت عالی،پسته فندقی قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. پسته فندقی پایین ترین  قیمت را در بین انواع پسته تولید شده در ایران داراست. این پسته گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات به کشورهای قیمت محور مانند چین می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی را با بهترین کیفیت و قیمت، به کشورهای مختلف صادر می نماید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و عقد قرار داده های بلند مدت با شما عزیزان می باشد.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

صادرات پسته به چین و هنگ کنگصادرات پسته رفسنجان به چین و هنگ کنگصادرات پسته رفسنجان فندقیصادرات پسته رفسنجان فندقی به چینصادرات پسته رفسنجان فندقی به چین و هنگ کنگصادرات پسته فندقی به چین و هنگ کنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *