مرکز فروش عمده گردو پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش عمده گردو پوست کاغذی

مرکز فروش عمده گردو پوست کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز از بزرگ ترین مراکز فروش گردو کاغذی به صورت عمده و بی واسطه در کشور به شمار می رود.

مرکز فروش عمده گردو پوست کاغذی

فروش عمده گردو پوست کاغذی توسط مراکز اصلی فروش این محصول صورت می گیرد. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش گردو در کشور،عمده گردو پوست کاغذی درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع گردوی تولید شده در ایران است و همواره متقاضیان بسیاری دارد. این نوع گردو پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن است. مغز گردو کاغذی به راحتی و به شکل دوپر از پوست چوبی آن جدا می شود. استفاده آسان و راحت شکسته شدن پوست آن یکی از دلایل شهرت گردو پوست کاغذی در بین مصرف کنندگان می باشد.

از دیگر مزیت های این گردو می توان به درصد مغز به پوست بسیار بالای آن اشاره کرد. مغز گردو پوست کاغذی بسیار درشت،سفید و خوش طعم است هم چنین روغن فراوانی دارد. گردو پوست کاغذی محبوب ترین گردوی تولید شده در ایران است و به دلیل کیفیت بالا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع گردو دارد.

گردو پوست کاغذی در مناطق مختلف کشور مانند شهرستان تویسرکان در همدان،شهرستان بافت در کرمان،شهرستان اقلید و بوانات در فارس و سایر نقاط تولید می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به وسیله ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی این محصول،مرغوب ترین گردوی پوست کاغذی را به صورت مستقیم به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو پوست کاغذیمرکز فروش عمده گردو پوست کاغذیمرکز فروش عمده گردو کاغذیمرکز فروش گردو پوست کاغذیمرکز فروش گردو کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *