قیمت بادام مامایی تازه صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت بادام مامایی تازه صادراتی

قیمت بادام مامایی تازه صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک و تازه صادراتی را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت بادام مامایی تازه صادراتی

بادام مامایی یکی از تجاری ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که قیمت آن مانند طلا به صورت لحظه ای در حال نوسان است. این نوع بادام مصرف داخلی ندارد و بیش از ۹۰ درصد آن به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. در سالهای اخیر صادرات این محصول روند رو به رشد بسیار بالایی داشته است و ده برابر قیمت کل بادام کشور صادرات دارد.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در دو شهرستان بن و سامان که از توابع شهرکرد است کشت می شود. این مناطق به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز بهترین انواع بادام خصوصا بادام مامایی را در کشور تولید می کنند.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. به همین دلیل بادام مامایی بیشتر به صورت مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد. بادام مامایی قیمت بسیار بالایی دارد و باالطبع مغز آن نیز قیمت بالایی دارد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می شود.هر چه مغز بادام درشت تر باشد بادام مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی سایز بندی های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

بادام مامایی به دلیل ارزش غذایی بالا و کیفیت بسیار عالی متقاضیان بسیاری از کشورهای مختلف دارد. کشور هند،ترکیه،کشورهای حوزه خلیج فارس و .. از جمله مهم ترین خریداران بادام مامایی به شمار می آیند.

بادام مامایی از نظر نگ،طعم و چربی بسیار با کیفیت می باشد. مغز این بادام طعم شیرین و درصد دوقلویی بالایی دارد. از مغز بادام مامایی در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی،روغن گیری و .. استفاده می شود.

مشتریان گرامی می توانند انواع بادام مامایی را از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی تازه صادراتیقیمت بادام مامایی تازهقیمت بادام مامایی تازه صادراتیقیمت بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *