خرید و فروش گردو تازه تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش گردو تازه تویسرکان

خرید و فر وش گردو تازه تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش گردوی مرغوب تویسرکان به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش گردو تازه تویسرکان

خرید و فروش گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران از رونق بالایی در بازار برخوردار است. گردوی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران از نظر کمی و کیفی است و همواره متقاضیان بسیاری از سراسر کشور دارد. گردوی تویسرکان محصول تولید شده در شهرستان تویسرکان همدان می باشد. منطقه تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای محیطی مناسب جهت کشت و پرورش گردو است.

انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی و گردوی سنگی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این شهرستان تولید می شود. گردوی مرغوب تویسرکان به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مشخصه های گردوی مرغوب تویسرکان عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز درشت و سفید

درصد چربی بالا

طعم شیرین و بسیار عالی

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

همانطور که می بینید گردوی تویسرکان تمام خصوصیات یک گردوی خوب را در حد عالی دارا می باشد. گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع محصولات با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود. البته نوع درجه یک آن متقاضیان بیشتری دارد و معمولا برای صادرات استفاده می شود.

بهترین روش جهت خرید گردوی تازه تویسرکان با قیمت و کیفیت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای کلیه خریداران فراهم ساخته است

مشتریان عزیز می توانند عمده محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از باغدار با قیمت و کیفیت عالی از طریق این مجموعه در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

خرید گردو تازه تویسرکانخرید و فروش گردو تازه تویسرکانخرید و فروش گردو تویسرکانفروش گردو تازه تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *