خرید و فروش عمده گردو تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش عمده گردو تویسرکان

خرید و فروش عمده گردو تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز گردوی مرغوب و تازه تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

خرید و فروش عمده گردو تویسرکان

خرید و فروش گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین و بهترین گردوی تولید شده در ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار است. گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان می باشد. شهرستان تویسرکان به دلیل دارا بودن آب و هوای کوهستانی و دره ای مکان مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. از مهم ترین ویژگی های گردوی تویسرکان می توان موارد زیر را نام برد.

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز پر و سفید

درصد چربی بالا

طعم لذیذ و بسیار عالی

همانطور که می بینید گردوی تویسرکان تمام خصوصیات یک گردوی مرغوب را در حد عالی دارا می باشد. گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان است. انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان در بازارهای سراسر کشور به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود علاوه بر بازارهای داخلی گردوی تویسرکان میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی دارد.صادرات گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر آمریکا،فرانسه،چین،ژاپن،عربستان و.. انجام می شود. البته کشور عمان بزرگ ترین خریدار گردوی تویسرکان است.

گردو از مغذی ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و منیزیم است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

خواص دارویی و درمانی گردو

تقویت حافظه و سلامت مغز

تقویت سیستم ایمنی بدن

استحکام استخوان ها و دندان ها

تقویت و سلامت مغز

پیشگیری از دیابت

پیشگیری از امراض قلبی

کاهش کلسترول بد خون

تقویت قوای جنسی

تقویت پوست و مو

مجموعه خشکبار شادیز با کیفیت ترین گردوی تولید شده در تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و با مناسب ترین قیمت به خریداران گرامی عرضه می نماید. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

خرید عمده گردو تویسرکانخرید فروش گردو تویسرکانخرید و فروش عمده گردوخرید و فروش عمده گردو تویسرکانخرید و فروش گردو تویسرکانفروش عمده گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *