پسته اکبری رفسنجان خرید عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اکبری رفسنجان خرید عمده

پسته اکبری رفسنجان خرید عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری مرغوب رفسنجان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

پسته اکبری رفسنجان خرید عمده

پسته اکبری رفسنجان یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین ارقام پسته تولید شده در ایران می باشد. پسته اکبری از ارقام درشت و کشیده پسته است. بیشترین حجم و هم چنین با کیفیت ترین پسته اکبری متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان می باشد. شهرستان رفسنجان به لحاظ آب و هوایی و اقلیمی محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. پسته اکبری رفسنجان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به نقاط مختلف دنیا از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس هم چنین کشورهای اروپایی نظیر آلمان  که از کشورهای لوکس پسند هستند صادر می گردد.

ویژگی های پسته اکبری

پسته اکبری ظاهری بادامی شکل،کشیده و درشت دارد. پسته اکبری  جزو ارقام بادامی به شمار می آید. این پسته کشیده ترین و درشت ترین نوع پسته تولید شده در ایران و حتی جهان است و از نظر اقتصادی ارزش بالایی دارد. نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پست فوق العاده بزرگ است. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. مرغوب ترین آن نوع دوبر چاک و دستچین آن است و قیمت بالاتری دارد.

از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود از مغز آن نیز در مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری گران قیمت ترین نوع پسته تولید شده در ایران است. بهترین روش برای خرید پسته اکبری رفسنجان با قیمت و کیفیت مناسب خرید بدون واسطه از تولید کننده اصلی است.

دوستان و مشتریان عزیز می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری خرید عمدهپسته اکبری رفسنجانپسته اکبری رفسنجان خرید عمدهخرید عمده پسته اکبریخرید عمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *