مغز پسته اکبری لوکس رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز پسته اکبری لوکس رفسنجان

مغز پسته اکبری لوکس رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته اکبری تازه رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عرضه می نماید.

مغز پسته اکبری لوکس رفسنجان

مغز پسته اکبری به دلیل ظهر زیبا،طعم عالی و کشیدگی طرفداران بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. بهترین و مرغوب ترین پسته و مغز پسته اکبری متعلق به رفسنجان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته اکبری کشیدگی مناسب و گرم مغز بالایی دارد به همین دلیل از آن بیشتر در مصارف مغز پسته استفاده می شود مغز پسته اکبری در انواع مغز پسته گلدار اکبری و مغز پسته سبز در بازار خرید و فروش و هم چنین صادرات می شود.

انواع مغز پسته اکبری

مغز پسته اکبری بر اساس کیفیت و قیمت به سه گروه زیر دسته بندی می شود.

مغز پسته درجه یک اکبری:

این نوع مغز پسته از پسته اکبری کاملا خندان طبیعی و رسیده حاصل می گردد. مغز پسته درجه یک اکبری ظاهر زیبا و طعم عالی دارد هم چنین با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

مغز پسته درجه دو اکبری:

مغز پسته درجه دو از مخلوط مغز پسته خندان و آب خندان به دست می آید و کیفیت متوسطی دارد. مغز پسته درجه دو قیمت مناسبی دارد. این نوع مغز پسته جهت صادرات به کشورهای قیمت محور گزینه مناسبی است.

مغز پسته اکبری درجه سه:

این نوع مغز پسته از پسته های آب خندان به دست می آید. پسته های آب خندان همان پسته دهن بست اکبری است که به روش مکانیکی خندان شده است. طی فرآیند مکانیکی طعم و کیفیت مغز پسته کاهش پیدا می کند به همین دلیل مغز پسته های آب خندان با قیمت پایین تری نسبت به دو نوع دیگر به بازار عرضه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته اکبری تازه و مرغوب رفسنجان را به صورت عمده به فروش می رساند. کلیه محصولات به صورت خام و با قیمت منصفانه عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

مغز پسته اکبریمغز پسته اکبری رفسنجانمغز پسته اکبری لوکسمغز پسته اکبری لوکس رفسنجانمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *