فروش و صادرات گردوی بوانات _ فروش انواع گردو فارس

فروش و صادرات گردوی بوانات

فروش و صادرات گردوی بوانات _ فروش انواع گردو فارس به صورت عمده در این مجموعه انجام می شود. گردوی بوانات بهترین گردوی تولید شده در فارس است.

فروش و صادرات گردوی بوانات

شهرستان بوانات از قطب های معروف تولید گردو و از مناطق سردسیری استان فارس است. گردوی تولید شده در بوانات بهترین و مرغوب ترین گردوی تولید شده در فارس و کشور است و درجه کیفی بسیار بالایی دارد. گردوی بوانات از گذشته تا کنون به دلیل دارا بودن پوست کاغذی،مغز درشت و سفید،چربی فراوان و طعم عالی در بین خریداران و مصرف کنندگان معروف بوده است. آب و هوا و شرایط اقلیمی ویژه بوانات محیط مناسبی جهت پرورش و کشت گردو است. گردوهای تولیدی این شهرستان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف نیز صادر می گردد.

گردو مهم ترین محصول کشاورزی تولید شده در استان فارس است. گردو میوه ای درختی و قدیمی است که سابقه کشت آن در ایران و فارس قدمتی چندین ساله دارد. گردوی بوانات به صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود و هم چنین صادرات پر رونقی دارد.

خواص گردو

گردو میوه ای ارزشمند است که خواص دارویی،درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد. مغز گردو بیشترین حجم از چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود. مغز گردو سرشار از چربی است و از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز یکی از شرکت های فعال در حوزه تامین،فروش و صادرات گردو و خشکبار در ایران است و همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان و مشتریان می باشد.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوی بواناتفروش انواع گردو فارسفروش گردو بوانات فارسفروش گردوی بواناتفروش و صادرات گردوی بواناتگردوی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *