گردوی مرغوب بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز

گردوی مرغوب بوانات

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


گردوی مرغوب بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی درجه یک و تازه بوانات را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

گردوی مرغوب بوانات

گردوی بوانات مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در استان فارس و ایران است . مهم ترین مشخصه ی گردوی تولید شده در بوانات پوست کاغذی،مغز پر و سفید،چربی زیاد و طعم بی نظیر آن است که سبب افزایش میزان تقاضا و شهرت آن شده است.

شهرستان بوانات اصلی ترین قطب تولید گردو در استان فارس است . این شهرستان به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. گردوی تولید شده در بوانات به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

انواع مختلف گردو شامل گردوی پوست کاغذی و گردوی سنگی در این منطقه تولید می گردد البته بیشترین سطح زیر کشت آن متعلق به گردوی کاغذی است.

گردو میوه ای ارزشمند است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

بهترین روش برای خرید گردوی بوانات با کیفیت و قیمت مناسب، خرید مستقیم از تولید کننده است اما همه خریداران بنا به دلایلی به این منابع دسترسی ندارد . مجموعه خشکبار شادیز جهت دسترسی آسان مشتریان به این محصول مرغوب ترین گردوی تولید شده در بوانات را به صورت مستقیم و کاملا تضمینی به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

گردوی بواناتگردوی مرغوب بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *