بادام سنگی اصفهان فروش عمده _ خشکبار شادیز

بادام سنگی اصفهان فروش عمده

بادام سنگی اصفهان فروش عمده _ خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک اصفهان را به صورت عمده و با قیمت بدون واسطه به فروش می رساند.

بادام سنگی اصفهان فروش عمده

بادام سنگی اصفهان یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع بادام درختی در ایران است. بادام سنگی به سبب نیاز کم به آب و سازگاری با خشکی هوا در مناطق مختلف ایران کشت می شود. استان اصفهان یکی از قطب های بزرگ تولید بادام در کشور است که با برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب محیط مناسبی برای کشت و پرورش بادام است.

بادام سنگی اصفهان نیز مانند دیگر انواع بادام سنگی پوست بسیار ضخیمی دارد. بادام سنگی مغز خوش طعم و چربی بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. از بادام سنگی علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

علاوه بر کیفیت خوب و کاربرد فراوان یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش تقاضای این بادام شده است قیمت مناسب و متعادل آن است به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. خرید بادام سنگی به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بادام سنگی در مناطق مختلف اصفهان از جمله نجف آباد،گلپایگان،خوانسار و دیگر مناطق آن با درجه کیفی بسیار بالا تولید می گردد.بادام سنگی علاوه بر بازار پر رونق داخلی میزان صادرات بالایی نیز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه دارد. به همین دلیل میزان تقاضای بالایی در بین تجار نیز دارد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام سنگی تولید شده در اصفهان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی اصفهانبادام سنگی اصفهان فروش عمدهفروش عمده بادام اصفهانفروش عمده بادام سنگی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *