پسته اکبری انس 18 _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اکبری انس 18

پسته اکبری انس ۱۸ _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز لوکس ترین و اعلا ترین پسته اکبری را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته اکبری انس ۱۸

انس ۱۸ پسته اکبری از دستچین پسته اکبری انس ۲۰ به دست می آید و به ندرت در بازار موجود می باشد. انس ۱۸ اکبری درشت ترین،کشیده ترین و مرغوب ترین پسته اکبری موجود در بازار است و قیمت بسیار بالایی دارد. از این نوع پسته بیشتر جهت صادرات به کشورهای لوکس پسند و کیفیت محور استفاده می شود.

ویژگی های پسته رقم اکبری

به طور کلی پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. این پسته جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده داردو. نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند است. پسته اکبری لوکس ترین و با ارزش ترین پسته تجاری تولید شده در ایران است. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوب،درجه خندانی بالا و مغز بسیار سنگینی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است. از پسته اکبری بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری متعلق به استان کرمان و منطقه رفسنجان و پس از آن متعلق به یزد و دامغان است.پسته اکبری با انس های متنوع به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی،کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می گردد. صادرات پسته اکبری به اروپا نیازمند اخذ گواهی آفلا توکسین است زیرا کشورهای اروپایی بر گواهی بهداشت پسته بسیار حساس می باشند و پسته اکبری به دلیل زمان ماندگاری طولانی تر بر روی درخت تا زمان رسیدن بیشترین میزان سم آفلا توکسین را دارا می باشد به همین خاطر صادرات آن به اروپا نسبت به سایر کشورها کمی سخت تر است.

مجموعه بازرگانی شادیز اعلا ترین و بهترین پسته اکبری را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

انس 18 پسته اکبریپسته اکبریپسته اکبری انس 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *