پسته احمد آقایی نوق رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته احمد آقایی تازه و مرغوب رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان

پسته احمد آقایی یکی از معروف ترین انواع پسته های تجاری تولید شده در کشور است. این پسته برای نخستین بار توسط احمد آقا فروتن در احمدیه نوق از توابع شهرستان رفسنجان شناسایی و معرفی گردید. بی شک پسته احمد آقایی نوق از مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی است و همواره میزان تقاضای بالایی هم از بازارهای داخلی و هم از سوی مشتریان خارجی دارد.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی از ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد. این پسته قیمت مناسب،پوست استخوانی سفید و مغز قرمز رنگ بسیار زیبایی در قسمت خندانی پوسته دارد که سبب بازار پسندی و خوش رویتی هر چه بیشتر آن شده است. پسته احمد آقایی هم چنین طعم بسیار عالی و بی نظیری دارد. پسته احمد آقایی علاوه بر رفسنجان در دیگر مناطق ایران مانند استان یزد،سمنان و خراسان نیز تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوای ویژه و اقلیم مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است . از پسته احمد آقایی در وهله اول برای صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود . از پسته احمد آقایی دستچین و درشت نیز برای صادرات به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند استفاده می شود.

پسته احمد آقایی با پسته اکبری از یک خانواده است.البته پسته احمد آقایی کمی کوچکتر است و قیمت پایین تری دارد. به طور کلی پسته احمدی در سه پارامتر قیمت،کشیدگی و طعم از پسته های با کیفیت ایرانی به شمار می آید.

شرکت خشکبار شادیز پسته احمد آقایی خام و درجه یک تولید شده در منطقه نوق را به صورت عمده و با قیمت بدون واسطه به خریدارن عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی رفسنجانپسته احمد آقایی نوقپسته احمد آقایی نوق رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *