پسته اکبری انس 22_24 _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اکبری انس 22_24

پسته اکبری انس ۲۲_۲۴ _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری مرغوب را با انس های متنوع و در حجم های بالا به فروش می رساند.

پسته اکبری انس ۲۲_۲۴

پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است. این پسته ظاهری بسیار کشیده دارد و با پسته احمد آقایی از یک خانواده می باشد البته پسته اکبری از پسته احمد آقایی درشت تر و کشیده تر است هم چنین قیمت بالاتری دارد.

پسته اکبری انس ۲۲_۲۴ سایز درشت پسته اکبری است و معمولا کمتر از درخت چیده می شود. پسته اکبری انس ۲۲ در دو نوع دست چین شده و معمولی به بازار عرضه می گردد. به طور کلی انس پسته اکبری از ۲۰ تا ۲۶ است که انس ۲۰ آن بسیار درشت می باشد و قیمت بالاتری دارد. پسته اکبری کشیده ترین رقم پسته تولید شده در کشور است و ارزش تجاری بسیار بالایی دارد.

مشخصات پسته اکبری

انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است . پسته اکبری هم چنین از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است. درجه خندانی در این رقم بسیار بالا است و بیش از ۹۰ درصد پسته های آن خندان می باشد. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار خرید و فروش می شود مرغوب ترین آن نوع دو بر چاک آن است و قیمت بالاتری دارد. بیشترین حجم از تولید پسته اکبری متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.

از پسته اکبری به دلیل درشتی،درجه خندانی بالا و طعم خوب بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. این پسته لوکس ترین پسته صادراتی ایران است. صادرات پسته اکبری به کشورهای اروپایی ،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس و سایر کشورهای کیفیت محور انجام می گردد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبریپسته اکبری انس 22پسته اکبری انس 22_24پسته اکبری انس 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *