تامین کننده بادام مامایی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده بادام مامایی صادراتی

تامین کننده بادام مامایی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی صادراتی را به صورت عمده و بدون واسطه برای کلیه خریداران تامین می نماید.

تامین کننده بادام مامایی صادراتی

بادام مامایی از ارقام صادراتی و مهم بادام های ایرانی است. بادام مامایی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز این بادام از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند مناطق بن و سامان تولید می گردد.

مشخصات و ویژگی های بادام مامایی

مغز بادام مامایی رنگ روشن و چربی بسیار بالایی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف استفاده می شود. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و ظاهری چروکیده دارد. بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی در آن صفر است هم چنین به طور طبیعی درصد دوقلویی در این بادام بالا است.

بادام مامایی  مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران است . این بادام فروش داخلی بسیار کمی دارد و بیش از ۹۰ درصد آن به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد. صادرات بادام مامایی به هند،ترکیه،روسیه و سایر کشور ها انجام می گردد. کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام مامایی است.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. زمان برداشت این بادام اوایل شهریور ماه می باشد.بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کزد.

بادام مامایی هم چنین خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است. مصرف بادام مامایی تاثیر به سزایی بر تقویت استخوان ها،تقویت قوای جنسی،تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظه دارد و از بیماری های پوکی استخوان،بیماری های قلبی،سرطان،دیابت و آلزایمر پیشگیری می نماید.

جهت سفارش و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی صادراتیتامین بادام ماماییتامین کننده بادام صادراتی ماماییتامین کننده بادام ماماییتامین کننده بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *