تامین کننده پسته احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین کننده پسته احمد آقایی کرمان

تامین کننده پسته احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته احمد آقایی خام و مرغوب کرمان را بدون واسطه برای خریداران تامین می نماید.

تامین کننده پسته احمد آقایی کرمان

پسته احمد آقایی یکی از بهترین و پر متقاضی ترین انواع پسته تولید شده در ایران است و بیشترین حجم تولید آن متعلق به استان کرمان می باشد. پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته احمد آقایی و پسته اکبری هر دو از یک خانواده هستند.

ااین پسته شکلی کشیده،پوست استخوانی سفید روشن،مغز قرمز رنگ و طعم فوق العاده خوبی دارد که سبب شهرت و بازار پسندی آن شده است. پسته احمد آقایی هم فروش داخلی بالا و هم میزان صادرات پر رونقی دارد. قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر است. صادرات پسته احمد آقایی در وهله اول به کشورهای قیمت محور مانند چین،هند،عراق و.. انجام می گردد. از پسته احمد آقایی درشت و لوکس نیز برای صادرات به کشورهای کیفیت محور نیز استفاده می شود.

پسته احمد آقایی علاوه بر کرمان در استان های سمنان،یزد و خراسان نیز تولید می گردد اما پسته احمد آقایی کرمان نیز مانند دیگر انواع پسته از نظر کیفی همواره پیشتاز است.استان کرمان با توجه به برخورداری از آب و هوای مناسب و موقعیت خوب جغرافیایی محل مناسبی جهت کشت و پرورش انواع پسته است.پسته احمد آقایی کرمان طعم عالی و کیفیت بسیار بالایی دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته احمد آقایی کرمان را به صورت خام و بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی کرمانتامین پسته احمد آقایی کرمانتامین کننده پسته احمد آقاییتامین کننده پسته احمد آقایی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *