صادرات پسته احمد آقایی به هند _بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی به هند

صادرات پسته احمد آقایی به هند _بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات پسته در ایران فعالیت می نماید پسته احمد آقایی از ارقام صادراتی پسته های ایرانی است.

صادرات پسته احمد آقایی به هند

پسته احمد آقایی از ارقام صادراتی پسته های ایرانی است و به کشور های مختلف از جمله کشور هند صادر می گردد کشور هند بر خلاف کشور چین که خریدار همه انواع پسته های ایرانی است بیشتر ارقام کشیده پسته را خریداری می نماید.بازار فروش پسته در هند از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

بیشترین میزان صادرات پسته احمد آقایی در ایران به کشور هند انجام می شود پس از پسته احمدآقایی بیشترین میزان صادرات به هند متعلق به پسته اکبری است.

پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد بیشترین حجم از تولید پسته احمد آقایی متعلق به کرمان،یزد،خراسان و دامغان است این پسته پوست استخوانی روشن و مغز قرمز رنگی دارد و جزو خوش طعم ترین پسته های ایرانی به شمار می رود از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری کمتر است به طور کلی این پسته قیمت متعادل و کیفیت بسیار خوبی دارد.

پسته احمد آقایی در انس های متفاوت به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشور هند و سایر کشورهای خارجی صادر می گردد پسته احمد آقایی هم چنین خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد مصرف پسته احمد آقایی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود این پسته آهن فراوانی دارد و به خون سازی در بدن و درمان کم خونی کمک می کند.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده پسته در ایران همواره آمادگی دارد تا با ارائه بهترین محصولات و عقد قرار داده های بلند مدت فعالیت های تجاری خود را با شما دوستان آغاز نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتراز طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته احمد آقایی به هندصادرات پسته به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *