خرید عمده گردو تازه بوانات _ فروش گردو در فارس

خرید عمده گردو تازه بوانات

خرید عمده گردو تازه بوانات _ فروش گردو در فارس به صورت مستقیم از کشاورز توسط مجموعه شادیز با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام می گردد.

خرید عمده گردو تازه بوانات

گردوی بوانات مرغوب ترین و اعلا ترین گردوی تولید شده در استان فارس از لحاظ طعم،مزه،رنگ،درصد چربی و کیفیت است. شهرستان بوانات از مناطق سردسیری و قطب مهم تولید گردو در استان فارس است. گردوهای تولید شده در این شهرستان با توجه به آب و هوا و موقعیت خوب جغرافیایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و همواره متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد.

انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی و .. به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد. البته بیشترین حجم از تولید گردو در بوانات متعلق به نوع پوست کاغذی است.گردوی تولید شده در بوانات هم به صورت مغز و هم با پوست میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد و علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

گردوی بوانات به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع گردوی تولید شده در استان فارس دارد. گردو مهم ترین محصول کشاورزی و تولیدی بوانات است. گردوی بوانات از گذشته تابه امروز همواره به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران از بازار پر رونقی برخوردار بوده است.

گردو یکی از مغذی ترین انواع میوه های درختی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو به تقویت حافظه و بهبئد عملکرد مغز کمک می کند و هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

جهت خرید گردوی درجه یک بوانات به صورت عمده و بدون واسطه از تولید کننده از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو بواناتخرید عمده گردو تازه بواناتخرید گردو تازه بواناتعمده گردو بواناتعمده گردو تازه بواناتفروش گردو بوانات فارسفروش گردو درفارسگردو تازه بواناتگردو عمده بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *