فروش بادام صادراتی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام صادراتی سنگی

فروش بادام صادراتی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی صادراتی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش بادام صادراتی سنگی

بادام سنگی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع بادام درختی در بین خریداران و مصرف کنندگان و هم چنین تجار است. این نوع بادام بیشترین حجم از تولید بادام درختی در کشور را به خود اختصاص داده است. بادام سنگی پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام سنگی طعم شیرین،چربی زیاد و خواص مغذی فراوانی دارد علاوه بر این نسبت به دیگر انواع بادام قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد به همین دلیل متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

صادرات بادام سنگی از تجارت های پر سود است چرا که بادام درختی در کمتر کشوری تولید می شود و از طرف دیگر قیمت مناسب بادام های ایرانی سبب جلب رضایت مشتریان خارجی می شود. صادرات بادام اغلب به کشورهای همجوار ایران انجام می گردد.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند. بیشنرین سطح زیر کشت بادام در کشور به ترتیب متعلق به استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و کرمان است.بادام سنگی هم به صورت مغز و هم با پوست از میزان خرید و فروش پر رونقی برخوردار است. از مغز بادام سنگی در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام سنگی صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتیبادام صادراتی سنگیفروش بادام سنگی صادراتیفروش بادام صادراتیفروش بادام صادراتی سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *