خرید پسته اکبری شهرستان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته اکبری شهرستان رفسنجان

خرید پسته اکبری شهرستان رفسنجان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری اعلا و لوکس رفسنجان را به صورت مستقیم از باغدار به فروش می رساند.

خرید پسته اکبری شهرستان رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان بهترین و مرغوب ترین پسته تولید شده در کشور است. بیشترین حجم از سطح زیر کشت پسته اکبری در کرمان و ایران متعلق به شهرستان رفسنجان است. پسته اکبری رفسنجان با توجه به آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب رفسنجان از سطح دریا از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

پستنه اکبری تولید شده در  رفسنجان درشت،دو بر چاک،خوش طعم و بسیار لوکس است و به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی مانند امارات،عمان،کویت و کشورهای اروپایی مانند آلمان،ایتالیا و اسپانیا صادر می گردد.

خصوصیات و ویژگی های پسته اکبری

پسته اکبری از ارقام بادامی پسته های ایرانی است و ظاهری بلند و کشیده دارد. نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند است. انس این پسته پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. از پسته اکبری به دلیل درجه خندانی بالا و درشتی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته اکبری به پسته آجیلی نیز معروف است. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری علاوه بر کشیدگی و خندانی طعم بسیار خاص و ویژه ای  دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

قیمت خرید پسته اکبری

پسته اکبری از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد. به طور کلی قیمت پسته با توجه به پارامترهای مختلفی مانند درجه خندانی،انس،رویت پسته،محل تولید محصول و هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد. البته نوسانات بازار،میزان عرضه و تقاضا و حجم خرید نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت پسته است.

بهترین روش برای خرید پسته اکبری رفسنجان با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای کلیه خریداران فراهم ساخته است.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری رفسنجانپسته اکبری شهرستان رفسنجانخرید پسته اکبری رفسنجانخرید پسته اکبری شهرستان رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *