پسته اکبری آجیلی و مرغوب یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اکبری آجیلی و مرغوب یزد

پسته اکبری آجیلی و مرغوب یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز عمده پسته اکبری آجیلی و لوکس یزد را به صورت دست اول به فروش می رساند.

پسته اکبری آجیلی و مرغوب یزد

پسته اکبری یزد لوکس ترین پسته اکبری تولید شده در ایران از نظر طعم؛رنگ و کشیدگی می باشد. استان یزد سومین قطب بزرگ تولید پسته در ایران است. آب و هوای کویری و خاک شور یزد محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است.

پسته اکبری جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد. پسته اکبری لوکس ترین و اعلا ترین پسته صادراتی تولید شده در ایران و حتی جهان است. پسته اکبری تولید شده در یزد نسبت به سایر پسته های اکبری تولید شده در مناطق مختلف ایران پوست روشن تر و مغز درشت تری دارد به همین دلیل میزان تقاضای بالایی خصوصا در بین تجار دارد.

از پسته اکبری به دلیل خندانی و درشتی بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری به پسته آجیلی معروف است. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری انس پایینی دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد.

پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد نوع دو بر چاک آن بسیار مرغوب می باشد و قیمت بالاتری دارد. نوع دست چین پسته اکبری گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل و برای صادرات می باشد.

قیمت پسته اکبری یزد

پسته اکبری از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد پسته اکبری در انواع دست چین و توچین،خندان،دهن بست و آب خندان در بازار خرید و فروش می شود و قیمت های متفاوتی دارد به طور کلی قیمت پسته اکبری با توجه به محل تولید آن،درصد و کیفیت مغز،انس و تازگی آن محاسبه می گردد. حجم خرید و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت پسته اکبری تاثیر گذار است.

پسته اکبری تولید شده در یزد به دلیل کیفیت بالا و طعم بسیار عالی همواره از بازار پر رونقی برخوردار است و به کشورهایی مانند آلمان،ایتالیا،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس که از کشورهای کیفیت محور هستند صادر می گردد.

جهت سفارش محصول و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری آجیلیپسته اکبری آجیلی و مرغوب یزدپسته اکبری آجیلی یزدپسته اکبری مرغوب یزدپسته اکبری یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *