عرضه گردو صادراتی بوانات _ فروش انواع گردوی فارس

عرضه گردو صادراتی بوانات

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


عرضه گردو صادراتی بوانات _ فروش انواع گردوی فارس به صورت عمده و بدون واسطه با درجه کیفی بالا در مجموعه خشکبار شادیز انجام می پذیرد.

عرضه گردو صادراتی بوانات

گردوی بوانات معروف ترین و مرغوب ترین گردوی تولید شده در استان فارس و ایران است . گردوی بوانات با توجه به شرایط آب و هوایی ویژه بوانات از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. مهم ترین مشخصه ی گردوی بوانات عبارتند از:

پوست بسیار نازک

درصد چربی بالا

مغز بسیار خوش طعم و لذیذ

مغز درشت و سفید

همانطور که می بینید گردوی بوانات تمامی مشخصات یک گردوی خوب را دارا می باشد به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای پر رونقی دارد. گردوی بوانات علاوه بر بازار داخلی به بازارهای خارجی متعدد نیز صادر می گردد.

گردوی بوانات چه به صورت مغز و چه با پوست میزان خرید و فروش بالایی دارد. گردو مهم ترین محصول کشاورزی تولید شده در بوانات است. سابقه کشت گردو در بوانات به سالهای بسیار دور باز می گردد. بوانات از شهرهای سردسیری استان فارس و قطب مهم تولید گردو در این استان است.

گردو از مقوی ترین میوه های درختی است که خواص و مزیت های فراوانی دارد. گردو میوه ای گردو و دو پوسته ای است، یک پوست سبز و نرم بیرونی که به تدریج خشک می شود و یک پوست استخوانی و چوبی که مغز گردو در آن قرار دارد . مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است. چربی مفید گردو سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

گردو و تقویت حافظه

مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند اما نه به دلیل شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل امگا۳ فراوان آن که سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و سلامت مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

مصرف مغز گردو به سلامت مغز،قلب،استحکام استخوان ها،و پیشگیری از دیابت،پوکی استخوان،آلزایمر،فشار خون و چربی خون کمک می کند. گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

جهت خرید گردوی صادراتی و درجه یک بوانات از طریق راه های ارتباطی زیر با نا تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه گردو صادراتی بواناتفروش انواع گردو فارس فروش گردوی فارسفروش گردوی بوانات فارسگردو صادراتی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *