خرید مغز گردو درجه یک تازه _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز گردو درجه یک تازه

Dried walnuts isolated on white background


خرید مغز گردو درجه یک تازه _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی تازه را به صورت عمده عرضه می نماید. مغز گردو فواید دارویی و درمانی بسیار بی نظیری دارد.

خرید مغز گردو درجه یک تازه

مغز گردو یکی قدیمی ترین و با ارزش ترین انواع خشکبار است در گذشته از گردو بیشتر جهت مصارف دارویی استفاده می کردند امروزه از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

گردو از نظر ارزش تغذیه ای صدر نشین آجیل های ایرانی است و بیشترین میزان آنتی اکسیدان را در بین آجیل ها دارا می باشد هم چنین بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را نیز در بین مغزهای خوراکی دارا است.امگا۳ موجود در گردو به سلامت مغز و تقویت حافظه هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

مغز گردو برای کاهش وزن،سلامت قلب،کاهش فشار خون،کاهش کلسترول خون و استحکام استخوان ها مفید است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی،دیابت و سرطان را کاهش می دهد و یا از بروز آن ها پیشگیری می کند.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است چربی گردو کاملا سالم است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود .مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.

مغز گردو در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود گردوهای ایرانی مغز بسیار خوش طعم و پر چربی دارند. مرغوبیت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود کیفیت مغز گردو شامل طعم،مزه،تازگی و چربی گردو است هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد.رنگ سفید گردو نشان دهنده عدم وجود بیماری ،تغذیه مناسب و سلامت گردو است.

مجموعه خشکبار شادیز مغز گردوی تازه و با کیفیت ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت همراه با تخفیف ویژه برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیز با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردوخرید مغز گردو تازهخرید مغز گردو درجه یکخرید مغز گردو درجه یک تازهمغز گردو تازهمغز گردو درجه یکمغز گردو درجه یک تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *