صادرات مغز بادام مامایی عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات مغز بادام مامایی

صادرات مغز بادام مامایی عمده _ شرکت بازرگانی شادیز در حوزه صادرات بادام در کشور فعالیت می نماید. بادام مامایی مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران می باشد.

صادرات مغز بادام مامایی عمده

صادرات مغز بادام مامایی به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و سایر کشورها به صورت عمده همواره در حال انجام است.بادام مامایی یکی از مرغوب ترین بادام های ایرانی است که بیشترین حجم آن به کشورهای خارجی صادر می گردد.مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد.

مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد .صادرات مغز بادام مامایی به صورت عمده و بسته بندی شده به بازارهای خارجی انجام می شود.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد.بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بی نظیری دارد بزرگ ترین خریدار بادام مامایی ایران کشور هند است .

قیمت مغز بادام مامایی برای صادرات با توجه به مرغوبیت و سایز آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که مقدار صد گرم از مغز بادام را جدا کرده و سپس شمارش می کنند تعداد مغز بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. از بادام مامایی هم چنین به دلیل چربی بالا در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز سایز های مختلف مغز بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و در بسته بندی های استاندارد به کشورهای خارجی صادر می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

صادرات عمده مغز بادام ماماییصادرات مغز بادامصادرات مغز بادام عمدهصادرات مغز بادام ماماییصادرات مغز بادام مامایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *