فروش عمده بادام سنگی صادراتی _ خشکبار شادیز

فروش عمده بادام سنگی صادراتی

فروش عمده بادام سنگی صادراتی _ خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده جهت صادرات به خریداران عزیز ارائه می نماید.

فروش عمده بادام سنگی صادراتی

بادام سنگی یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع بادام درختی در ایران است بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

بادام سنگی بیشتر در استان های فارس،چهار محال بختیاری و اصفهان تولید می گردد و به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می شود صادرات بادام از تجارت های بسیار پر سود است زیرا بادام سنگی در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد و از طرفی بادام های ایرانی ترا ریخته نیستند و قیمت مناسبی دارند که سبب رضایتمندی مشتریان خارجی می شود.

بادام سنگی علاوه بر کیفیت بالا خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام سنگی منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین پیشگیری از پ.کی استخوان می شود،بادام تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام سنگی صادراتی را به صورت مستقیم از باغدار با بهترین قیمت در اختیار تجار و متقاضیان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتیبادام سنگی صادراتی عمدهفروش بادام سنگی صادراتیفروش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *