صادرات پسته خام دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته خام دامغان

صادرات پسته خام دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب و خام دامغان را به صورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته خام دامغان

پسته خام دامغان به عنوان بهترین پسته خام صادراتی در ایران بسیار پر طرفدار است پسته دامغان برندی شناخته شده در بازارهای جهانی است و خریداران بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد.

شهرستان دامغان از قطب های پسته خیز در استان سمنان است و به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید پسته در ایران شناخته شده است.پسته های تولید شده در دامغان تنوع و کیفیت بالایی دارند انواع پسته تولید شده در دامغان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته شاه پسند

پسته خنجری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته عباسعلی

پسته فندقی

پسته دامغان از توجه ویژه ای در بین تجار برخوردار است مهم ترین مشخصه ی پسته دامغان درجه خندانی بالا،مغز سبز رنگ و ترد و هم چنین طعم بی نظیر آن است که سبب رونق بازار صادراتی آن شده است.

پسته دامغان با انس های متنوع به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی،حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیایی صادر می گردد.پسته دامغان با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب دامغان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و در رده ی پسته های ممتاز و صادراتی قرار می گیرد.

سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیار دور باز می گردد پسته از مهم ترین محصولات کشاورزی دامغان است کشت و پرورش پسته در این شهرستان از رونق بالایی برخوردار است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده پسته انواع پسته درجه یک دامغان را به صورت خام و بدون واسطه به کشورهای متقاضی صادر می نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته خامصادرات پسته خام دامغانصادرات پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *