پسته درجه یک فندقی دامغان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته درجه یک فندقی دامغان

پسته درجه یک فندقی دامغان _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی تازه دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

پسته درجه یک فندقی دامغان

شهرستان دامغان از قطب های مهم و پسته خیز در استان سمنان است انواع مختلف پسته های تجاری و بومی با درجه کیفی بسیار بالا در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته فندقی یکی از محبوب ترین انواع پسته های تولید شده در ایران است که با کیفیت بسیار بالا به صورت عمده در دامغان تولید می گردد پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و کروی مانند دارد پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در ایران به خود اختصاص داده است پسته فندقی را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند پسته فندقی تولید شده در دامغان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب مغز بسیار خوش طعم و چربی بالایی دارد و گرم مغز آن از سایر انواع پسته فندقی تولید شده در سایر مناطق ایران سنگین تر است .

پسته فندقی از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا است و به دلیل ریز بودن تعداد پسته بیشتری در یک کیلوگرم دارد پسته فندقی بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد و به کشورهای اروپایی و آسیایی مانند چین،هنگ کنگ و روسیه صادر می گردد.

پسته فندقی علاوه بر  دامغان در کرمان،خراسان و یزد نیز تولید می گردد انس پسته فندقی بالا است که نشان دهنده سایز کوچک آن است پسته فندقی دامغان در انواع دستچین،خندان،آب خندان و دهان بست در بازار های کشور موجود می باشد.پسته فندقی دستچین و خندان گزینه مناسبی جهت صادرات می باشند و قیمت بالاتری دارند.

مجموعه خشکبار شادیز پسته فندقی خام و درجه یک دامغان را به صورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته درجه یک فندقیپسته درجه یک فندقی دامغانپسته فندقی دامغانپسته فندقی درجه یکپسته فندقی درجه یک دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *