صادرات پسته دامغان _شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته دامغان

صادرات پسته دامغان _شرکت بازرگانی شادیز صادر کننده پسته دامغان و دیگر انواع پسته  به کشورهای مختلف می باشد پسته دامغان از با کیفیت ترین پسته های ایرانی است.

صادرات پسته دامغان

شهرستان دامغان یکی از قطب های مهم تولید پسته در ایران است پسته های دامغان به تنوع ارقام و کیفیت بالا در بازار های جهانی معروف هستند این شهرستان با برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خوب، کشت و پرورش پسته در آن بسیار پر رونق است با توجه به کیفیت بالای پسته دامغان و ثبت جهانی محصولات آن میزان صادرات آن نیز از رونق بسیار بالایی برخوردار است انواع مختلف پسته های تجاری و بومی در این شهرستان بصورت عمده کشت می شود ارقام اکبری،احمدآقایی،کله قوچی،فندقی،شاه پسند،خنجری و عباسعلی از مهم ترین ارقام تجاری پسته در دامغان هستند سالانه حدود هزار تن پسته از این شهرستان به کشورهای مختلف صادر می گردد پسته دامغان بیشتر از طریق استان کرمان صادر می گردد از مهم ترین مشخصه های پسته دامغان علاوه بر خندانی ،طعم لذیذ و مغز چرب آن ها ،مغز سبز و ترد آن ها است که سبب وجه تمایز آن ها با دیگر محصولات شده است .

سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیار دور باز می گردد پسته از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی در کشور است صادرات پسته میزان ارز آوری بالایی برای کشور دارد و به رشد اقتصادی آن کمک قابل توجهی می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته دامغان را به عنوان با کیفیت ترین پسته ها در دنیا به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می نماید. محصولات شادیز بصورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می گردد هدف ما ارتقاء کیفیت محصولات در سطوح داخلی و خارجی می باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *