پسته عباسعلی خام _فروش انواع پسته مرغوب دامغان

پسته عباسعلی

پسته عباسعلی خام _فروش انواع پسته مرغوب دامغان توسط مجموعه ی شادیز بصورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود پسته عباسعلی از پسته های دامغان است.

پسته عباسعلی خام

پسته عباسعلی از گونه های بومی منطقه دامغان است این پسته از دسته ی پسته های بادامی است و با پسته ی احمد آقایی هم خانواده می باشد ظاهر این پسته هم چون دیگر پسته های بادامی کشیده و بلند است درخت این پسته بزرگ و بسیار پر محصول است و سایز آن کمی از پسته ی شاه پسند کوچکتر است خاستگاه این پسته منطقه ی دامنکوه در شهر دامغان است رنگ پوسته ی تازه این پسته صورنی است و پوسته ی استخوانی آن سفید می باشد قیمت مناسب،مغز چرب و شیرین بودن طعم آن سبب افزایش فروش و تقاضای آن شده است پسته خام این رقم از پسته ،گزینه ی مناسبی برای آجیل و هم برای تامین انرژی مورد نیاز بدن است همانطور که میدانید پسته های دامغان به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب بسیار با کیفیت هستند و شهرت جهانی دارند پسته عباسعلی یکی از پسته های پر طرفدار منطقه دامغان است و در انس های مختلف بصورت خام و شور در بازار خرید و فروش می شود .

مجموعه بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان پسته در دامغان ، صداقت در تجارت و انصاف در زمینه ی قیمت ها رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده و از سراسر ایران و کشور های مختلف مشتریان دائمی متعددی دارد این شرکت با کسب اعتبار از سوی مشتریان و باغداران تولید کننده از معتبر ترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده ی پسته در ایران به شمار می آید. مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر محصولات مورد نظر خود را بصورت عمده و با قیمت مناسب و بدون واسطه از این مجموعه خریداری فرمایند.

هم اکنون از طریق راه های زیر جهت سفارش محصول و یا اطلاع از سایر خدمات و محصولات ما با گروه پشتیبانی شادیز تماس بگیرید ما شما را در انتخاب ،خرید و یا فروش محصول راهنمایی می کنیم.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته

پسته دامغانپسته عباسعلیپسته عباسعلی خامپسته عباسعلی دامغانفروش انواع پسته دامغانفروش پسته عباسعلی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *