پسته اعلا دامغان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته اعلا دامغان

پسته اعلا دامغان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب،لوکس و اعلای دامغان را به صورت دست اول و خام در سراسر ایران به فروش می رساند.

پسته اعلا دامغان

پسته دامغان از مرغوب ترین،خوش طعم ترین و با کیفیت ترین پسته های تولید شده در ایران می باشد شهرستان دامغان قطب مهم تولید و فروش پسته در استان سمنان است آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب دامغان محیط مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته است.

انواع پسته شامل پسته اکبری،پسته خنجری،پسته احمد آقایی،پسته شاه پسند،پسته کله قوچی و فندقی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد انس های مختلف پسته دامغان در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود علاوه بر رونق بازار داخلی پسته دامغان میزان صادرات بالایی به کشورهای اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس دارد .

طعم خوب،خندانی و درشتی از خصوصیات یک پسته خوب است پسته های تولید شده در دامغان علاوه بر این خصوصیات مغز ترد و سبز رنگی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است سابقه کشت پسته در دامغان به سالهای بسیار دور باز می گردد و همواره پسته دامغان به عنوان بهترین پسته ی ایرانی از بازار پر رونقی برخوردار است.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به صورت های مختلف در صنایع دارویی،آرایشی،شیرینی پزی و شکلات سازی استفاده می شود پسته در میان انواع خشکبار خواص و املاح معدنی بسیار بیشتر و طعم لذیذ تری دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد و روز به روز بر تعداد دوستداران آن افزوده می شود.

بازرگانی خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان انواع پسته دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی تامین و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت سفارش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته اعلا دامغانپسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *