خرید مغز پسته عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز پسته عمده

خرید مغز پسته عمده _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید مغز پسته عمده

ایران از کشورهای غنی در زمینه تولید و صادرات خشکبار در دنیا است پسته یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در جهان است پسته های ایرانی به دلیل مغز بسیار خوش طعم و کیفیت عالی میزان عرضه و تقاضای بالایی دارند انواع مختلف پسته،مغز پسته و فرآورده های آن به کشورهای مختلف صادر می گردد مهم ترین انواع پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی است هر یک از انواع پسته به صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.

پسته های ایرانی بیشتر در مناطق کرمان،یزد،دامغان،خراسان ،قزوین و فارس تولید می گردد مغز پسته نیز مانند پسته به دو نوع کلی تقسیم می شود.

مغز پسته کشیده مانند مغز پسته اکبری،احمد آقایی و بادامی

مغز پسته گرد مانند مغز پسته فندقی و کله قوچی

مغز پسته کال به مغز پسته ای می گویند که پیش از رسیدن از درخت برداشت می شود که به آن اصطلاحا مغز کال یا کالک گفته می شود.این نوع مغز پسته رنگ سبز بسیار زیبایی دارد.

مغز پسته رسیده همانطور که از نام آن پیداست در زمان رسیدن پسته برداشت می شود و معمولا درشت و گلدار است.

مغز پسته دو پوست همان مغز پسته کال است که پوست رویی آن جدا شده باشد مغز پسته دو پوست مرغوبترین نوع مغز پسته است.

مغز پسته گندمی این نوع مغز پسته زمانی به دست می آید که پسته نتواند مغز خود را به اندازه کامل برساند و به صورت نیم مغز است.

مغز پسته لپه و دندانه هنگام شکستن پوست استخوانی پسته برخی از مغزهای آن ها به دو نیم تقسیم می شود و یا به قطعه های ریزتری تبدیل می شود که اصطلاحا به آن ها لپه و یا دندانه گفته می شود.

قیمت مغز پسته با توجه به کیفیت،نوع و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است که قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و مرغوب ایرانی را به صورت عوده و مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز فرار می دهد.کلیه محصولات با ضمانت کیفیت و قیمت عرضه می گردد.

جهت خرید یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

خرید عمده مغز پستهخرید مغز پستهخرید مغز پسته عمدهعمده مغز پستهمغز پسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *