پسته صادراتی اکبری دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته صادراتی اکبری دامغان

پسته صادراتی اکبری دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته اکبری تولید شده در دامغان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

پسته صادراتی اکبری دامغان

شهرستان دامغان از مناطق مهم تولید کننده پسته در استان سمنان است .انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی با کیفیت بالا در این شهرستان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. در این بین پسته اکبری به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت بالای آن متقاضیان بسیار زیادی دارد و از آن به عنوان پسته ای لوکس یاد می شود و به کشورهایی هم چون امارات،قطر،دبی و کویت صادر می گردد.

پسته اکبری صادراتی دامغان متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد این پسته جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار خرید و فروش می شود بهترین نوع آن پسته اکبری دو بر چاک است و قیمت بالایی دارد. پسته اکبری گرم مغز بالایی دارد به همین دلیل از آن بیشتر برای مصارف مغز پسته و به صورت آجیلی استفاده می شود.

انس های مختلف پسته اکبری در شهرستان دامغان به صورت عمده تولید می گردد و به صورت عمده و یا بسته بندی شده به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد.

تجار و خریداران عزیز می توانند عمده پسته اکبری دامغان را جهت صادرات به صورت مستقیم از باغدار از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبریپسته اکبری دامغانپسته دامغانپسته صادراتی اکبری دامغانپسته صادراتی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *