فروش عمده بادام سنگی در فارس _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام سنگی در فارس

فروش عمده بادام سنگی در فارس _ بازرگانی شادیز بادام سنگی تازه و مرغوب تولید شده در استان فارس را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه به فروش می رساند.

فروش عمده بادام سنگی در فارس

استان فارس بزرگ ترین قطب تولید بادام سنگی در کشور است. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی فارس محیط مناسبی جهت کشت و پرورش بادام است. بادام سنگی از معروف ترین بادام های درختی است . این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود.

مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد بادام سنگی تولید شده در فارس از دیر باز تا کنون به دلیل طعم خوب و کیفیت بسیار بالا در بین خریداران و مصرف کنندگان معروف بوده است.

از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای استخراج روغن از آن استفاده می شود. درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند. شهرستان های داراب،نی ریز،بوانات،استهبان،شیراز و.. از جمله مناطق تولید کننده بادام سنگی در این استان می باشند.

بادام های تولید شده در فارس به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد بادام سنگی فارس همواره به عنوان مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران از میزان تقاضای بالایی برخوردار است.

از طرفی قیمت بادام سنگی در فارس به دلیل حجم بالای تولید بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر مناطق است به همین دلیل خرید و فروش آن بیشتر به صورت عمده انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک و تازه فارس را به صورت مستقیم از باغدار برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی فارسفروش بادام سنگی در فارسفروش بادام سنگی درفارسفروش بادام سنگی فارسفروش عمده بادام سنگیفروش عمده بادام سنگی فارسفروش عمده بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *