خرید گردو تویسرکان از باغدار _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو تویسرکان از باغدار

خرید گردو تویسرکان از باغدار _ شرکت خشکبار شادیز گردوی مرغوب تویسرکان را به صورت دست اول و بدون واسطه از باغدار با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید گردو تویسرکان از باغدار

گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران و نیز در جهان است مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوان آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است گردوی تویسرکان هم چنین طعم بسیار عالی و بی نظیری دارد که هر مشتری را به خرید آن ترغیب می کند.

شهرستان تویسرکان از مناطق خوش آب و هوا در استان همدان و یکی از قطب های اصلی تولید گردو در کشور است تویسرکان با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و پوست سنگی به صورت عمده در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

گردوی تویسرکان بهترین گردوی تولید شده در ایران چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی است انواع گردوی تویسرکان به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود گردوی تویسرکان به دلیل مرغوبیت بالا قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع گردو دارد بهترین روش برای خرید گردوی تویسرکان با قیمت و کیفیت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای شما فراهم نموده است.

گردو از میوه های درختی با ارزش و مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد البته چربی آن از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند گردو منبعی غنی از امگا۳ است امگا۳ به تقویت حافظه و سلامت مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند.

هم اکنون می توانید از طریق این مجموعه گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت مستقیم از باغدار با تضمین کیفیت و قیمت مناسب خریداری فرمایید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو تویسرکانخرید گردو تویسرکان از باغدارگردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *