صادرات پسته های لوکس ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته های لوکس ایرانی

صادرات پسته های لوکس ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته های لوکس و مرغوب ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی را به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات پسته های لوکس ایرانی

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است پسته های ایرانی به دلیل تنوع زیاد و طعم بسیار عالی در دنیا شهرت دارند معروف ترین انواع پسته در ایران شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی ،پسته احمد آقایی و پسته فندقی است.

پسته های ایرانی به نقاط مختلف دنیا مانند کشورهای اروپایی،آسیایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد تنوع پسته های ایرانی سبب شده تا کشور ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را داشته باشد.

کشورهای خریدار پسته های ایرانی به دو گروه تقسیم می شوند کشورهای کیفیت محور و قیمت محور. کشورهای قیمت محور بیشتر پسته های ارزان قیمت مانند پسته فندقی و احمد آقایی را خریداری می نمایند کشورهای چین و روسیه از جمله کشورهای قیمت محور هستند و ملاک خرید آن ها قیمت مناسب پسته است.

پسته های لوکس و درشت ایرانی مانند پسته کله قوچی و پسته اکبری به کشورهای کیفیت محور که ملاک انتخاب آن کیفیت بالای محصول است صادر می گردد کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس و هم چنین کشورهای اروپایی از آن دسته اند. کشورهای آلمان،ایتالیا،امارات،قطر،عمان،کویت و.. از جمله خریداران پسته های لوکس ایرانی هستند.

کشور ایران به دلیل آب و هوا و موقعیت خوب جغرافیایی مستعد برای تولید انواع خشکبار است و از نظر تولید خشکبار بسیار غنی است پسته معروف ترین خشکبار ایرانی در بازارهای جهانی است و همواره به دلیل کیفیت بالا و طعم عالی متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد.

بازرگانی شادیز یکی از شرکت های بازرگانی فعال در حوزه ی فروش و صادرات پسته در ایران است.مجموعه شادیز با دارا بودن تیمی جوان و فعال و بازاریابی دقیق کشورهای هدف یکی از شرکت های بازرگانی معتبر در کشور به شمار می آید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان می باشد.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پستهصادرات پسته های لوکسصادرات پسته های لوکس ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *