خرید پسته فندقی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی دامغان

خرید پسته فندقی دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی دامغان بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خرید پسته فندقی دامغان

پسته فندقی یکی از مهم رین پسته ای صادراتی ایران است که بصورت عمده در دامغان کشت می شود بیش از ۸۰ درصد پسته فندقی دامغان به کشورهای خارجی صادر می گردد از مهم ترین مقاصد پسته فندقی دامغان کشور چین و ویتنام است .

پسته فندقی دامغان طعم بسیار خوب و کیفیت بالایی دارد دامغان از شهرستان های تولید کننده پسته در استان سمنان است پسته فندقی علاوه بر دامغان در شهرستان رفسنجان نیز تولید می شود فروش پسته فندقی زرند کرمان نیز از رونق بالایی برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز عمده پسته فندقی درجه یک تولید شده در دامغان را بصورت خام با قیمت مناسب به فروش می رساند .

پسته فندقی بیشترین میزان تولید پسته در ایران را به خود اختصاص داده است پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی دارد به پسته فندقی،پسته اوحدی نیز می گویند این پسته قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع پسته  دارد و در نمونه های خندان،دستچین،آبخندان و مخلوط دهان بست و خندان در بازار به فروش می رسد پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان معرفی گردید انس این پسته بالا است که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد مغز پسته فندقی رنگ قرمزی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.هدف ما ارائه بهترین محصولات و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی دامغانخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *