عمده پسته فندقی زرند کرمان _شرکت خشکبار شادیز

عمده پسته فندقی زرند

عمده پسته فندقی زرند کرمان _شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین پسته ی فندقی تولید شده در زرند را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

عمده پسته فندقی زرند

شهرستان زرند یکی از مهم ترین قطب های تولید انواع پسته در استان کرمان است پسته فندقی از جمله ارقامی است که با درجه کیفی بالا و بصورت عمده در این منطقه کشت می شود.

پسته فندقی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی است زیرا هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیکتر است قیمت پسته فندقی از سایر انواع پسته های ایرانی ارزانتر است.

پسته فندقی از ارقام گرد و ریز پسته در ایران به شمار می آید این پسته انس بالایی دارد که نشانگر ریز بودن آن است این پسته برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل به آن پسته اوحدی نیز می گویند .

بیشترین میزان تولید پسته در کشور به این رقم اختصاص دارد مغز پسته فندقی قرمز رنگ و پوست استخوانی آن کرم است پسته فندقی در انواع پسته فندقی خندان،پسته فندقی آبخندان و مخلوط دهان بست و خندان در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.

بیشترین سطح زیر کشت این پسته به استان کرمان و شهرهای مختلف آن اختصاص دارد شهرستان زرند یکی از بخش های مهم تولید کننده پسته فندقی با درجه کیفی بالا در کرمان است.پسته فندقی بیشتر به کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه صادر می گردد.

شرکت خشکبار شادیز بهترین پسته فندقی  را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته فندقی زرندپسته فندقی زرند کرمانعمده پسته فندقی زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *