پسته فندقی زرند کرمان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

پسته فندقی زرند کرمان

پسته فندقی زرند کرمان _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز پسته فندقی خام و مرغوب شهرستان زرند را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

پسته فندقی زرند کرمان

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته های تجاری ایران است. پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی شبیه به میوه فندق دارد به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند. پسته فندقی از نظر اقتصادی قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر انواع پسته دارد و تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است.

پسته فندقی زرند مرغوب ترین و بهترین پسته فندقی تولید شده در کشور است. شهرستان زرند از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان است. بیشترین حجم از سطح زیر کشت زرند به پسته فندقی و پس از آن به پسته احمد آقایی اختصاص دارد. شهرستان زرند به دلیل آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا مکان مناسبی جهت پرورش پسته است.

پسته فندقی علاوه بر زرند در کرمان،سیرجان و رفسنجان در استان کرمان تولید می گردد.پسته فندقی مغز بسیار خوش طعم و میزان چربی بالایی دارد. پسته فندقی هم فروش داخلی بالا و هم میزان صادرات پر رونقی دارد. صادرات پسته فندقی بیشتر به کشورهای چین،ویتنام،روسیه و سایر کشورهای قیمت محور انجام می شود. انس های ۲۸_۳۰ ،۳۰_۳۲،۳۲_۳۴ و انس ۳۴_۳۶ بهترین انس پسته فندقی جهت صادرات به چین و دیگر کشورها می باشد.انس های مختلف پسته فندقی با درجه کیفی بسیار بالا در زرند تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده پسته فندقی درجه یک زرند را به صورت دست اول و بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافقت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقیپسته فندقی زرندپسته فندقی زرند کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *